Kampanie reklamowe?

Właściciele jak wiadomo posiadają znacznie mniejsze pieniądze na reklamę. Z tego też względu najczęściej pierwsze czynności promocyjne będą ograniczały się tylko i wyłącznie do pozycjonowania ich firmowej strony internetowej, wspomagając je jednocześnie poprzez kampanię linków sponsorowanych na początku. W ich przypadku reklama adwords to najbardziej słuszne rozwiązanie. Należące do nich witryny internetowe nie tylko osiągną wymagane pozycje ale również pozostaną na nich przez kilka najbliższych miesięcy. Takich możliwości promocji w sieci nie jest w stanie zagwarantować mailing czy kampania banerowa. O ile w przypadku mailingu koszty nie będą duże, to jego efekty często będą bardzo słabe. Kampania banerowa na stronach partnerów będzie droższa, nie mniej jednak, firma dzięki temu zostanie szybciej zauważona przez potencjalnych klientów, list reklamowy bardzo często jest usuwany ze skrzynki. Jak widać z podanych powyżej przykładów, pozycjonowanie i reklama adwords na trudniejsze frazy będzie dawać znacznie lepsze efekty. Wystarczy sprawdzenie dowolnej domeny internetowej na daną frazę czy słowo kluczowe co pewien czas, by się o tym przekonać.

Comments are closed.